Efektyvi išorinė komunikacija po pandemijos

Koronaviruso akivaizdoje pirkėjų įpročiai šiek tiek keičiasi. Ženkliai išaugo elektroninės prekybos mastai, ypač karantino metu. Žmonės daugiau laiko praleidžia socialiniuose tinkluose. Vaizdo programos „Zoom“ naudotojų skaičius padidėjo nuo 10 mln. iki 200 mln., suaktyvėjo prekyba kompiuteriniais žaidimais. Taigi, naujomis aplinkybėmis keičiasi ir vartotojų poreikiai, o išorinė komunikacija turėtų į juos atsiliepti.

Nežinios kupinais 2021 metais pirkėjų poreikius atspindi keletas temų:

1. fizinė ir psichinė sveikata;

2. socialiniai ryšiai;

3. skaitmeninės technologijos.

Sveikatos temos naujienlaiškiuose

Jau iki pandemijos pradžios buvo juntamas susidomėjimas fizine ir psichine sveikata, šiuo metu jis dar labiau išaugo. Išorinė komunikacija, kuri apima šias temas susilauktų didesnės sėkmės, tereikia visa tai suderinti su reklamine žinute.

Daug laisvės ir galimybių suteikia komunikacija su potencialiais bei esamais klientais per naujienlaiškius. Jų privalumas tai, kad galima pateikti daug informacijos teksto, nuotraukų, vaizdo įrašų pavidalu. Naujienlaiškiuose, šalia produktų ir paslaugų reklamos galima papasakoti apie jų ryšį su sveikata, sveikesnės aplinkos kūrimu, emocine gerove.

Išorinė komunikacija lai padeda kurti socialinius ryšius

Karantinas apribojo daugelio žmonių fizinį bendravimą su artimaisiais ir draugais, tačiau didėjo praleistų valandų prie interneto skaičius bendraujant socialiniuose tinkluose ar per įvairias pokalbių platformas. Rinkodaros specialistai pataria verslams išnaudoti šią nišą. Verslo išorinė komunikacija, kuri skatina burtis į bendruomenes, virtualias paskaitas, seminarus ar renginius 2021 metais susilauks didesnio dėmesio.

Skaitmeninės technologijos

Pandemijos metas tai skaitmeninių technologijų piko metas. Geriau naudotis skaitmeninėmis technologijomis teko išmokti nuo tėčio, mokytojo iki mokinio pradinuko. Verslui vystyti 2021 metais išorinėje komunikacijoje numatykite virtualius renginius, seminarus, pokalbius. Tikimasi, kad ir pandemijai pasibaigus, pirkėjai vis dar daugiau dėmesio teiks virtualiems renginiams, kuriuose sudalyvauti labai patogu. Taigi, renkite mokymus, aukcionus ar pardavimus virtualiai, leiskite suprasti savo pirkėjui, jog esate jo paslaugoms ir fizinėje, ir skaitmeninėje erdvėje.

Kurkite nuoširdžius naujienlaiškius, kviečiančius pagerinti sveikatą, įsijungti į bendruomenines akcijas, renginius internete ir jūsų išorinė komunikacija su klientais ar potencialiais pirkėjais bus efektyvesnė bei sėkmingesnė.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *