Žymos archyvas: e-komercija

Efektyvi išorinė komunikacija po pandemijos

Koronaviruso akivaizdoje pirkėjų įpročiai šiek tiek keičiasi. Ženkliai išaugo elektroninės prekybos mastai, ypač karantino metu. Žmonės daugiau laiko praleidžia socialiniuose tinkluose. Vaizdo programos „Zoom“ naudotojų skaičius padidėjo nuo 10 mln. iki 200 mln., suaktyvėjo prekyba kompiuteriniais žaidimais. Taigi, naujomis aplinkybėmis keičiasi ir vartotojų poreikiai, o išorinė komunikacija turėtų į juos atsiliepti.

Nežinios kupinais 2021 metais pirkėjų poreikius atspindi keletas temų:

1. fizinė ir psichinė sveikata;

2. socialiniai ryšiai;

3. skaitmeninės technologijos.

Sveikatos temos naujienlaiškiuose

Jau iki pandemijos pradžios buvo juntamas susidomėjimas fizine ir psichine sveikata, šiuo metu jis dar labiau išaugo. Išorinė komunikacija, kuri apima šias temas susilauktų didesnės sėkmės, tereikia visa tai suderinti su reklamine žinute.

Daug laisvės ir galimybių suteikia komunikacija su potencialiais bei esamais klientais per naujienlaiškius. Jų privalumas tai, kad galima pateikti daug informacijos teksto, nuotraukų, vaizdo įrašų pavidalu. Naujienlaiškiuose, šalia produktų ir paslaugų reklamos galima papasakoti apie jų ryšį su sveikata, sveikesnės aplinkos kūrimu, emocine gerove.

Skaityti straipsnį “Efektyvi išorinė komunikacija po pandemijos” »